Zondag 26 april - Reisverslag uit Oberbronn, Frankrijk van Maarten Anouk - WaarBenJij.nu Zondag 26 april - Reisverslag uit Oberbronn, Frankrijk van Maarten Anouk - WaarBenJij.nu

Zondag 26 april

Door: Maarten en Anouk

Blijf op de hoogte en volg Maarten

26 April 2015 | Frankrijk, Oberbronn

Bonjour,

Vandaag was de eerste dag dat wij gingen fietsen, we begonnen in Karlsruhe, Duitsland. We hebben 90 kilometer gefietst, er waren veel heuvels onderweg. we zijn nu op een camping in Frankrijk.
Het was een hele mooie dag, 22 graden.

We hopen dat het morgen net zo'n mooie dag wordt als vandaag.

Au revoir!

Wij worden in deze week o.a. gesponsord door:
De Mandrill Fotografie
Thea Broers
Frank en Kitty

Maarten

Hallo, Wij zijn Maarten Smit en Anouk Steur, wij gaan meedoen aan de vijfde editie van Tour de Fris. We fietsen dit jaar door vijf landen, hiermee zijn we 1 week bezig. We beginnen in Duitsland en via Frankrijk, Luxemburg en België komen we weer terug in Hoogwoud. We vertrekken op 25 april en 2 mei komen we weer terug.