Donderdag 30 april - Reisverslag uit Grimbergen, België van Maarten Anouk - WaarBenJij.nu Donderdag 30 april - Reisverslag uit Grimbergen, België van Maarten Anouk - WaarBenJij.nu

Donderdag 30 april

Door: Maarten en Anouk

Blijf op de hoogte en volg Maarten

30 April 2015 | België, Grimbergen

Hallo,

Vandaag was het heel erg slecht weer. Het regende hard, het waaide stevig en de bergen waren nog hoger als gister. Daarom werd besloten om al na 35 kilometer te stoppen met fietsen. Als troost stopten we bij een pizza restaurant en kregen pizza. Er werd geregeld dat we werden opgehaald door busjes. Sommige mensen werden eerder opgehaald dan andere, de laatste begeleiders waren om half 12 terug.

Tot morgen!

Wij worden in deze week o.a. gesponsord door:
De Mandrill Fotografie
Albert en Tineke Dekker
Thea Broers
Frank en Kitty

Maarten

Hallo, Wij zijn Maarten Smit en Anouk Steur, wij gaan meedoen aan de vijfde editie van Tour de Fris. We fietsen dit jaar door vijf landen, hiermee zijn we 1 week bezig. We beginnen in Duitsland en via Frankrijk, Luxemburg en België komen we weer terug in Hoogwoud. We vertrekken op 25 april en 2 mei komen we weer terug.

Actief sinds 19 Maart 2015